jenlou.blogg.se

“I like to think that the moon is there even if I am not looking at it” Albert Einstein

Linement

Publicerad 2014-03-28 10:22:00 i Allmänt,

Efter en något stressig vecka har jag omedvetet lyckats spänna mig till den grad att jag igår när jag slappnade av fick nackspärr. Först trodde jag att jag fått vansinneshuvudvärken/stroke eftersom värken var galen i hårfästet i nacken. Efter ett tag förstod jag...Träffade min numera välbesökta och välavlönade naprapat. Han mötte mig som vanligt med ett uppmuntrande vad har du ställt till med nu... Det knakade som bövelen, jag såg stjärnor och typ lipade. När det hela var över önskade han trevlig helg och la linement på ryggen! Linementet brinner som eld. Fasen Adam, jag brinner! Åh inte är det av kärlek utan nackfett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JennyLouise

Varje dag är en ny möjlighet att lyckas.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela